Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

Πρόσκληση σε ημερίδα απο το Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Γέρακα

3πρόσκλησηfinal.jpg

Π Ρ Ο Γ Ρ Α Μ Μ Α   Η Μ Ε Ρ Ι Δ Α Σ

09:00-09:30
ΕΓΓΡΑΦΕΣ
09:30-09:50





ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ:
Δρ. Πολυτίμη Γκέκα, Διευθύντρια Καλλιτεχνικού Σχολείου Γέρακα

Διευθυντής Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής
Στέφανος Καπέλλας. Οικονομολόγος
Δρ. Κορίνα Πρεβεδουράκη, Υποδιευθύντρια  Καλλιτεχνικού Σχολείου Γέρακα
Ολυμπία Αρχοντάκη, Πρόεδρος  Δ. Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων

Α΄ ΜΕΡΟΣ Συντονιστής: Χρήστος Πατσός
09:50-10:10
Δρ. Χρήστος Πατσός
Σχολικός Σύμβουλος Παιδαγωγικής Ευθύνης Καλλιτεχνικού Σχολείου Γέρακα
Εφηβεία-Σχολείο-Οικογένεια: Σχέσεις δυναμικής αλληλεπίδρασης
10:10-10:30
Γιάννης Πανούσης
Καθηγητής
Πανεπιστήμιο Αθηνών
Το σχολείο που εμπνέει
10:30-10:50
Ελένη Κουκούλη
Ψυχολόγος - Εκπαιδευτικός
Υπεύθυνη Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων Ανατολικής Αττικής
Όταν το όριο γίνεται Τέχνη
10:50-11:10
Θανάσης Σακελλαριάδης
Φιλόσοφος, Επίκουρος Καθηγητής
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Ελευθερία & Υπευθυνότητα: Μια «επισφαλής» σχέση στην πολιτιστική έκφραση
11:10-11:30
Δήμητρα Σφήκα
Κλινική Ψυχολόγος
Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Αττικής
Γιατί τόσος λόγος για την εφηβεία;
11:30-11:50
Γιώργος Μόσχος
Βοηθός  Συνήγορος του πολίτη για τα Δικαιώματα του Παιδιού
Η βιωματική εκπαίδευση στα δικαιώματα και τις ευθύνες των μαθητών: Ένας σπουδαίος τρόπος για την κατανόηση των ορίων
11:50-12:10
Συζήτηση

                                   Β΄ ΜΕΡΟΣ Συντονίστρια: Κορίνα Πρεβεδουράκη
12:30-12:50
Όλγα Ζιρώ
Ζωγράφος - Γλύπτρια
Σχολική Σύμβουλος Καθηγητών Εικαστικών μαθημάτων
Ο καλλιτέχνης ως εκπαιδευτικός. Ο εκπαιδευτικός ως καλλιτέχνης
12:50-13:10
Κωνσταντίνα Μπολιεράκη
Ζωγράφος - Εκπαιδευτικός
Η τέχνη, το σχολείο και ένα παραμύθι
13:10-13:30
Δημήτρης Πιατάς
Ηθοποιός
Ανάγνωση αποσπάσματος από το ονειρόδραμα του Ε. Τριβιζά:
«Οι Δραπέτες της Σκακιέρας»
13:30-13:50
Μαθήτριες Γ΄ Γυμνασίου-Χορού
Χορογραφική σύνθεση εμπνευσμένη από τους Δραπέτεστες της Σκακιέρας
Χορογραφία: Τιτή Αντωνοπούλου, Καθηγήτρια Σύγχρονου χορού – Χορογράφος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου