Δευτέρα, 7 Ιανουαρίου 2008

Αγαπητοί συνάδελφοι εκπαιδευτικοί της Τέχνης στη Μέση Εκπαίδευση και φίλοι.
Αυτή η ιστοσελίδα είναι μία προσπάθεια που επιχειρείται με πενιχρές γνώσεις περί τις υπερσυνδέσεις, κι έτσι ελπίζω ότι θα μου συγχωρήσετε την ακαταστασία ως προς τις γραμματοσειρές και τη σειρά των εικόνων. Μία πρώτη παρατήρηση είναι ότι κάθε επόμενη καταχώρηση έρχεται πρώτη, με αποτέλεσμα, όταν αναφέρεται κανείς στο προηγούμενο να εννοεί στο επόμενο, έτσι όπως "κυλάνε" δηλαδή, τα πράγματα στην οθόνη.
Με την ιστοσελίδα αυτή, ελπίζω να ξεκινήσουμε μία συνεργασία και ένα ζωντανό διάλογο για θέματα της τέχνης στην εκπαίδευση.
Θέματα, απόψεις, και προτάσεις μπορούμε να ανταλλάξουμε από αυτή την ηλεκτρονική θέση.


Εύχομαι Καλή Χρονιά! και καλή συνέχεια στο έργο σας.
΄Ολγα Ζιρώ


Εικόνα 3.

Τρίτο παράδειγμα στο

Θέμα"Νεκρή Φύση"



Εικόνα 2.

Θέμα"Νεκρή Φύση"

Τάξη "Α΄Γυμνασίου"

Η εκφώνηση είναι ίδια με την προηγούμενη.


Θέμα:"Νεκρή Φύση".
Τάξη: A΄Γυμνασίου
Υλικά: Χαρτιά απο περιοδικά, ξυλομπογιές και μαρκαδόροι.
Εκφώνηση: Λίγο πιο κάτω απο τη μέση του χαρτιού φέρνουμε μία οριζόντια γραμμή. Απο τη γραμμή και κάτω θα είναι το τμήμα του τραπεζιού πάνω στο οποίο θα τοποθετήσουμε μία φρουτιέρα με φρούτα. Η φρουτιέρα θα είναι μεγάλη όσο το μολύβι μας. Πάνω στο τραπέζι θα υπάρχει ένα πανί και 5 ριγμένα φρούτα. Ενα φρούτο όπως π.χ. ένα πορτοκάλι θα είναι μεγάλο όσο το μισό μολύβι μας. Στο επάνω απο τη γραμμή τμήμα, θα υποθέσουμε πως βρίσκεται ο τοίχος ενός δωματίου. Μπορούμε να σχεδιάσουμε εκεί μία πόρτα, ένα παράθυρο ή ένα πίνακα ζωγραφικής. Επίσης, κάποια καρέκλα που τυχόν υπάρχει κρυμμένη πίσω απο το τραπέζι.
Τα σχήματα σχεδιάζονται επάνω στα χαρτιά και κόβονται. Η σύνθεση οργανώνεται κατά επίπεδο και κολλιούνται σταδιακά απο το δεύτερο επίπεδο προς το πρώτο.
Διδακτικές ώρες:3