36η
ΠΕΡΙΦ. ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Ν. ΑΘΗΝΩΝ
ΗΜΕΡΙΔΑ: «ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ»
Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012, στο 6ο Δ.Σ. Ιλίου: Δαβάκη 50 και Κλεισούρας, τηλ. 2105023440
Ώρα προσέλευσης 8:00 π.μ. / 8:15 - 8:30 Χαιρετισμοί,
χωρισμός τμημάτων.
ΕΚΠΑΙ-
ΔΕΥΤΙΚΟΙ
|
ΟΜΙΛΗΤΕΣ / ΑΙΘΟΥΣΕΣ
|
||
8:30-10:00
|
10:30-12:00
|
12:30-2:00
|
|
Α΄ τάξης
|
ΑΡΧΟΝΤΑΚΗΣ/3
|
Ζιρώ/3
|
ΑΤΤΑΛΙΩΤΟΥ/1
|
Β΄ τάξης
|
ΑΡΧΟΝΤΑΚΗΣ/3
|
ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ Μ./4
|
ΑΤΤΑΛΙΩΤΟΥ/1
|
Γ΄ τάξης
|
ΚΑΡΑΜΗΝΑΣ/5
|
ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ/6
|
ΑΤΤΑΛΙΩΤΟΥ/1
|
Δ΄ τάξης
|
ΑΤΤΑΛΙΩΤΟΥ/1
|
ΚΑΡΑΜΗΝΑΣ/5
|
ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ Μ./4
|
Ε΄ τάξης
|
ΑΣΒΕΣΤΑΣ/7
|
ΓΙΑΝΝΙΚΑΣ/8
|
ΑΤΤΑΛΙΩΤΟΥ/1
|
ΣΤ΄ τάξης
|
ΑΤΤΑΛΙΩΤΟΥ/1
|
ΓΙΑΝΝΙΚΑΣ/8
|
ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ/2
|
Τμ. Ένταξης & Παράλληλης Στήριξης
|
ΚΑΡΑΜΗΝΑΣ/5
|
ΑΡΧΟΝΤΑΚΗΣ/11
|
ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ/6
|
Διευθυντές/
Υπεύθυνοι Ολοήμερου
|
ΑΤΤΑΛΙΩΤΟΥ/1
|
ΑΣΒΕΣΤΑΣ/7
|
ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ Μ./4
|
Αγγλικών
|
ΚΑΡΑΜΗΝΑΣ/5
|
ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ/6
|
ΑΤΤΑΛΙΩΤΟΥ/1
|
Γερμανικών
|
ΑΤΤΑΛΙΩΤΟΥ/1
|
ΑΣΒΕΣΤΑΣ/7
|
ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ/6
|
Γαλλικών
|
Γεωργιάδου/8
|
ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ Μ./4
|
ΑΤΤΑΛΙΩΤΟΥ/1
|
Φυσ. Αγωγής
|
Κουγιουμτζής/4
|
ΚΑΡΑΜΗΝΑΣ/5
|
ΑΤΤΑΛΙΩΤΟΥ/1
|
ΤΠΕ
|
ΑΣΒΕΣΤΑΣ/7
|
Λιγνός/9
|
ΑΤΤΑΛΙΩΤΟΥ /1
|
Μουσικής/ Θεατρ. Αγωγής
|
ΑΤΤΑΛΙΩΤΟΥ/1
|
Γεωργουλή/10
|
Γεωργουλή/10
|
Εικαστικών
|
ΑΤΤΑΛΙΩΤΟΥ/1
|
Ζιρώ/3
|
Ζιρώ/3
|
ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ ΟΜΙΛΗΤΩΝ:
·
Αρχοντάκης, Μ., Εκπαιδευτικός, συγγραφέας, Δ/ντής 3ου Δ.Σ. Παπάγου.
«Παιχνίδια Μαθηματικών για Α΄ και Β΄ τάξεις, για
παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες»
«Όλοι μαζί για ένα κοινό στόχο, μέσα από τη
λογοτενχία: φιλαναγνωσία»
·
Ασβεστάς, Α.,
Σχ. Σύμβουλος 31ης Περιφ. Δημοτικής Εκπ/σης Αττικής.
«Διαπροσωπικές σχέσεις και δεξιότητες επικοινωνίας στο
χώρο του σχολείου»
· Ατταλιώτου, Κ., Σχ. Σύμβουλος 3ης Περιφέρειας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Αττικής.
«Η ειδική αγωγή στο γενικό σχολείο: Θεσμοί, προβλήματα, αναζητήσεις»
·
Γεωργιάδου, Ε.
Σχ. Σύμβουλος Γαλλικής Γλώσσας
«Δεξιότητες διαπολιτισμικής επικοινωνίας»
·
Γεωργουλή, Σ.
Σχ. Σύμβουλος ΠΕ16 (Μουσικής) με έδρα την Γ΄ Δ/νση Δ.Ε. Αθήνας.
«Η μουσική είναι μια τέχνη που
ξεδιπλώνεται μέσα τον χρόνο -- αλλά η μουσική παιδεία απαιτεί και τον
δικό της χώρο. Γιατί πρέπει να έχουμε ένα Μουσικό Εργαστήριο σε κάθε
σχολείο»
·
Γιαννίκας, Α., Σχ.
Σύμβουλος 24ης Περιφ. Δημοτικής Εκπ/σης Αττικής.
«Η γεωμετρική σκέψη και το μάθημα της
Γεωμετρίας στο Δημοτικό σχολείο, με βάση τη διδακτική αξιοποίηση του μοντέλου
Van Heile»
·
Γιαννούλης, Γ.,
Σχ. Σύμβουλος 35ης Περιφ. Δημοτικής Εκπ/σης Αττικής.
«Διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς»
·
Ευαγγέλου Ο.,
Σχ. Σύμβουλος ΠΕ70 36ης Περιφ. Δημοτικής Εκπ/σης.
«Διαχείριση της θρησκευτικής ετερότητας
στη σχολική μονάδα»
·
Ζιρώ, Ό., Σχ.
Σύμβουλος εικαστικών
«Εικαστικά: οι μαθητές δημιουργούν, παρακαλώ κάντε
ησυχία!»
·
Καράμηνας, Ι.,
Σχ. Σύμβουλος 29ης Περιφ. Δημοτικής Εκπ/σης Αττικής.
«Διαχείριση συγκρούσεων στον εργασιακό
χώρο των εκπαιδευτικών»
·
Κουγιουμτζής Κ., Σχ. Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής Β/θμιας Γ΄ Αθήνας.
«Προγραμματίζοντας και εφαρμόζοντας με
νόημα. »
·
Λιγνός, Ι. Σχ.
Σύμβουλος Πληροφορικής.
«Ασφαλής Πλοήγηση στο Διαδίκτυο»
·
Παρασκευόπουλος Μ., Σχ. Σύμβουλος ΠΕ70 58ης Περιφ. Δημοτικής Εκπ/σης.
«Οι παραβατικές συμπεριφορές ως παράγοντας πρόκλησης
κρίσεων στη σχολική τάξη. Συμβουλευτικές παρεμβάσεις»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου