Πέμπτη, 15 Νοεμβρίου 2012

Διαχείριση προβλημάτων σχολικής μονάδας


36η ΠΕΡΙΦ. ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Ν. ΑΘΗΝΩΝ

ΗΜΕΡΙΔΑ: «ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ»

Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012, στο 6ο Δ.Σ. Ιλίου: Δαβάκη 50 και Κλεισούρας, τηλ. 2105023440

Ώρα προσέλευσης 8:00 π.μ. / 8:15 - 8:30 Χαιρετισμοί, χωρισμός τμημάτων.

ΕΚΠΑΙ-
ΔΕΥΤΙΚΟΙ
ΟΜΙΛΗΤΕΣ / ΑΙΘΟΥΣΕΣ
8:30-10:00
10:30-12:00
12:30-2:00
Α΄ τάξης
ΑΡΧΟΝΤΑΚΗΣ/3
Ζιρώ/3
ΑΤΤΑΛΙΩΤΟΥ/1
Β΄ τάξης
ΑΡΧΟΝΤΑΚΗΣ/3
ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ Μ./4
ΑΤΤΑΛΙΩΤΟΥ/1
Γ΄ τάξης
ΚΑΡΑΜΗΝΑΣ/5
ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ/6
ΑΤΤΑΛΙΩΤΟΥ/1
Δ΄ τάξης
ΑΤΤΑΛΙΩΤΟΥ/1
ΚΑΡΑΜΗΝΑΣ/5
ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ Μ./4
Ε΄ τάξης
ΑΣΒΕΣΤΑΣ/7
ΓΙΑΝΝΙΚΑΣ/8
ΑΤΤΑΛΙΩΤΟΥ/1
ΣΤ΄ τάξης
ΑΤΤΑΛΙΩΤΟΥ/1
ΓΙΑΝΝΙΚΑΣ/8
ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ/2
Τμ. Ένταξης & Παράλληλης Στήριξης
ΚΑΡΑΜΗΝΑΣ/5
ΑΡΧΟΝΤΑΚΗΣ/11
ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ/6
Διευθυντές/
Υπεύθυνοι Ολοήμερου
ΑΤΤΑΛΙΩΤΟΥ/1
ΑΣΒΕΣΤΑΣ/7
ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ Μ./4
Αγγλικών
ΚΑΡΑΜΗΝΑΣ/5
ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ/6
ΑΤΤΑΛΙΩΤΟΥ/1
Γερμανικών
ΑΤΤΑΛΙΩΤΟΥ/1
ΑΣΒΕΣΤΑΣ/7
ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ/6
Γαλλικών
Γεωργιάδου/8
ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ Μ./4
ΑΤΤΑΛΙΩΤΟΥ/1
Φυσ. Αγωγής
Κουγιουμτζής/4
ΚΑΡΑΜΗΝΑΣ/5
ΑΤΤΑΛΙΩΤΟΥ/1
ΤΠΕ
ΑΣΒΕΣΤΑΣ/7
Λιγνός/9
ΑΤΤΑΛΙΩΤΟΥ /1
Μουσικής/ Θεατρ. Αγωγής
ΑΤΤΑΛΙΩΤΟΥ/1
Γεωργουλή/10
Γεωργουλή/10
Εικαστικών
ΑΤΤΑΛΙΩΤΟΥ/1
Ζιρώ/3
Ζιρώ/3







ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ ΟΜΙΛΗΤΩΝ:

·         Αρχοντάκης, Μ., Εκπαιδευτικός, συγγραφέας, Δ/ντής 3ου Δ.Σ. Παπάγου.
«Παιχνίδια Μαθηματικών για Α΄ και Β΄ τάξεις, για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες»
«Όλοι μαζί για ένα κοινό στόχο, μέσα από τη λογοτενχία: φιλαναγνωσία»
·         Ασβεστάς, Α., Σχ. Σύμβουλος 31ης Περιφ. Δημοτικής Εκπ/σης Αττικής.
«Διαπροσωπικές σχέσεις και δεξιότητες επικοινωνίας στο χώρο του σχολείου»
·         Ατταλιώτου, Κ., Σχ. Σύμβουλος 3ης Περιφέρειας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Αττικής.
«Η ειδική αγωγή στο γενικό σχολείο: Θεσμοί, προβλήματα, αναζητήσεις»
·         Γεωργιάδου, Ε. Σχ. Σύμβουλος Γαλλικής Γλώσσας
«Δεξιότητες διαπολιτισμικής επικοινωνίας»
·         Γεωργουλή, Σ. Σχ. Σύμβουλος ΠΕ16 (Μουσικής) με έδρα την Γ΄ Δ/νση Δ.Ε. Αθήνας.
«Η μουσική είναι μια τέχνη που ξεδιπλώνεται μέσα τον χρόνο --  αλλά η μουσική παιδεία απαιτεί και τον δικό της χώρο. Γιατί πρέπει  να έχουμε ένα Μουσικό Εργαστήριο σε κάθε σχολείο»
·         Γιαννίκας, Α., Σχ. Σύμβουλος 24ης Περιφ. Δημοτικής Εκπ/σης Αττικής.
«Η γεωμετρική σκέψη και το μάθημα της Γεωμετρίας στο Δημοτικό σχολείο, με βάση τη διδακτική αξιοποίηση του μοντέλου Van  Heile»
·         Γιαννούλης, Γ., Σχ. Σύμβουλος 35ης Περιφ. Δημοτικής Εκπ/σης Αττικής.
«Διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς»
·         Ευαγγέλου Ο., Σχ. Σύμβουλος ΠΕ70 36ης Περιφ. Δημοτικής Εκπ/σης.
«Διαχείριση της θρησκευτικής ετερότητας στη σχολική μονάδα»
·         Ζιρώ, Ό., Σχ. Σύμβουλος εικαστικών
«Εικαστικά: οι μαθητές δημιουργούν, παρακαλώ κάντε ησυχία!»
·         Καράμηνας, Ι., Σχ. Σύμβουλος 29ης Περιφ. Δημοτικής Εκπ/σης Αττικής.
«Διαχείριση συγκρούσεων στον εργασιακό χώρο των εκπαιδευτικών»
·         Κουγιουμτζής Κ., Σχ. Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής Β/θμιας Γ΄ Αθήνας.
«Προγραμματίζοντας και εφαρμόζοντας με νόημα. »
·         Λιγνός, Ι. Σχ. Σύμβουλος Πληροφορικής.
«Ασφαλής Πλοήγηση στο Διαδίκτυο»
·         Παρασκευόπουλος Μ., Σχ. Σύμβουλος ΠΕ70 58ης Περιφ. Δημοτικής Εκπ/σης.
«Οι παραβατικές συμπεριφορές ως παράγοντας πρόκλησης κρίσεων στη σχολική τάξη. Συμβουλευτικές παρεμβάσεις» 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου