Εικαστικά στο Δημοτικό, στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο. Ιστορία Τέχνης στο Λύκειο. Διδακτική ύλη, προτάσεις, ασκήσεις, θέματα. Νέα για την Εκπαίδευση. Ιστοσελίδες συναδέλφων εικαστικών, εκπαιδευτικών, καλλιτεχνών. Ιστοσελίδες Μουσείων
Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011
για το τέλος της γραμμικής και βιομηχανοποιημένης εκπαίδευσης
Ο Sir Ken Robinson μιλάει πάντα εμπνευσμένα,για την ανάγκη που έχει η παιδεία να ξεφύγει απο τη βιομηχανοποιημένη μάθηση, όλα σε όλους ισοπεδωτικά, και να περάσει σε μία "αγροτική" μάθηση, που δημουργεί το κατάλληλο περιβάλλον ώστε κάθε μαθητής, σαν το μικρό λουλουδάκι, να ανθίσει σύμφωνα με τα δικά του ταλέντα και τις δικές του δυνατότητες. Η γραμμική μάθηση αντίκειται στην ζωή. Η μάθηση, όπως και η ζωή, δεν είναι γραμμική αλλά οργανική, δουλεύει απο μέσα και αναπτύσσεται φυσικά, μαζί με την υπόλοιπη ανάπτυξη του ανθρώπου. Το σχολείο προσαρμοζεται στο μαθητή και όχι το αντίστροφο. Τον παρατηρεί, τον καλλιεργεί και τον βοηθάει να γίνει, δεν τον θεωρεί ένα άδειο δοχείο για να τον παραγεμίσει θέλει δεν θέλει.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
-
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 10 Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ Το κεφάλαιο αυτό πραγματεύεται πολύ συνοπτικά το τεράστιο θέμα της Αν...
-
ΑΝΤΙ ΠΡΟΛΟΓΟΥ Το βιβλίο της Ιστορίας της Τέχνης για τους μαθητές της Γ' τάξης Ενιαίου Λυκείου, ακολουθώντας τις βασικές αρχές του Προγ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου