Στις αρχές Σεπτεμβρίου δίδαξα στα ΠΕΚ Πατρών. Υποσχέθηκα στους συναδέλφους που παρακολούθησαν την ενότητα 3β. Προετοιμασία διδακτικής ενότητας ή κεφαλαίου [....]διδακτικές στρατηγικές και διδακτικά εργαλεία, ότι θα αναρτήσω τα περιεχόμενα και αυτής και της ενότητας 4β. Σχέδια εργασίας, ερευνητικές εργασίες [...] λειτουργία των ομάδων.
Ομολογουμένως με αρκετή καθυστέρηση, το κάνω τώρα.
Πρώτη ανάρτηση, το φύλλο οργάνωσης μαθήματος
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Ομολογουμένως με αρκετή καθυστέρηση, το κάνω τώρα.
Πρώτη ανάρτηση, το φύλλο οργάνωσης μαθήματος
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΜΑΘΗΜΑ ΤΕΧΝΗΣ | π.χ. Ενότητα «Χρώμα» |
ΤΑΞΗ | |
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | π.χ. «θερμά-ψυχρά» |
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣΓΙΑΤΙ; | |
ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ με τα προηγούμενα | Ως προς ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ: |
Ως προς ΤΑ ΥΛΙΚΑ: | |
ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ1 2 3 (όχι παραπάνω από τρεις στόχοι σε κάθε μάθημα. Οι στόχοι ταυτίζονται με τα κριτήρια αξιολόγησης) | Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΕΠΙΔΙΩΚΕΤΑΙ ΝΑ: |
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΗ ΓΝΩΣΗΟΔΗΓΙΕΣ (είδος και φύση των δραστηριοτήτων) ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ (στάδια του μαθήματος)ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ: (π.χ. μετωπική διδασκαλία, παρουσίαση σε power point, καταιγισμός ιδεών, ομαδοσυνεργατική διδασκαλία, μάθηση μέσω ανακάλυψης, παιχνίδι ρόλων, διδασκαλία με ερωταποκρίσεις, διερευνητική μάθηση, παρωθητικός κατευθυνόμενος διάλογος, μη κατευθυνόμενος διάλογος ) | |
ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ/ ΑΦΊΣΕΣ/ ΕΡΓΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ SLIDES ΕΡΓΩΝ/ ΥΛΙΚΑ /ΑΛΛΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ | |
ΒΑΘΜΟΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | |
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ | Ø Τα κριτήρια αξιολόγησης : επιτεύχθηκαν οι στόχοι που θέσαμε στην αρχή της ενότητας; Ø Ο βαθμός επίτευξης κάθε στόχου από κάθε μαθητή προσδιορίζει και το βαθμό αξιολόγησής του: 1ος στόχος: επιτεύχθηκε από το 0…………………..10……………………..20 2ος στόχος: επιτεύχθηκε από το 0…………………..10……………………..20 3ος στόχος: επιτεύχθηκε από το 0…………………..10……………………..20 |
ΑΥΤΟ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ | Ø Πόσοι μαθητές ανταποκρίθηκαν στους στόχους που έθεσα; Ø Πόσο καλά ανταποκρίθηκαν οι μαθητές στους στόχους που έθεσα; Ø Πώς ανταποκρίθηκα εγώ στους στόχους και στις δυσκολίες που εμφανίστηκαν; Ø Τι πρέπει να κάνω ώστε να είναι πιο κατανοητό το μάθημά μου; Ø Τι είμαι πρόθυμος-η να αλλάξω για να κάνω το μάθημα έτσι όπως το θέλω; Ø Τι πρέπει να κάνω-αλλάξω-βελτιώσω-παραλλάξω για να γίνει το μάθημά μου πηγή δημιουργικής ευχαρίστησης για μένα και τους μαθητές μου; |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου